IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Sesja I - Wielka Rada

Go down 
AutorWiadomość
Esca
Admin
avatar

Liczba postów : 4
Join date : 07/06/2018

PisanieTemat: Sesja I - Wielka Rada   Sro Sie 29, 2018 8:56 pm

Tysiącletnie tradycje mają to do siebie, że zaczynają się dewaluować jakoś po stu latach swojego istnienia. Czasem już w następnym pokoleniu. Czasem jeszcze szybciej.
Wielka Rada wyspiarzy od setek lat odbywała się w prawie niezmienionej formie. Z początku spotykały się tylko cztery wielkie plemiona, wybierając co dwa lata innego gospodarza tych spotkań. Na miejsce przypływami jednak kolejni, część plemion się wyodrębniła również z pomocą przybyszów i tak trzeba było nieco zmienić zasady obradowania. Przez kolejne sto lat wielkie plemiona podporządkowywały sobie te mniejsze, które świeżo zyskały swoją odrębność, aż kością niezgody stali się Żelaźni i Świetliści. Wtedy Wielka Rada, chcąc zachować pokój między wszystkimi rodami oraz zadbać o równowagę, uznała, wspomniane wcześniej rody za wiecznie neutralne. Stały się wtedy również gwarantem bezpieczeństwa obrad.
Minęły setki lat od tych wydarzeń, a równowaga wciąż się chwiała. Silniejsi czekali tylko na potknięcia słabszych. Konflikty gorzały między wodzami plemion, uprzedzenia rządziły umysłami współplemieńców, każdą dyskusję toczyła choroba niezgody.
Ostatnie obrady mające miejsce dwa lata temu na wyspach Światła zostały zerwane przez konflikt między plemionami Ognia i Ziemi przez Magmowych; konflikty wewnętrzne zżerające ich wielką rodzinę doprowadziły do korzystania z pomocy nie tylko od wieków nadrzędnego nad nimi Ognia, ale również niedalekiej Ziemi. Wszystko wydało się podczas obrad, co sprawiło, że Ogniści o mało nie rozszarpali jednego z magmowych emisariuszy, który wyraźnie sprzyjał Ziemi. Teraz sytuacja wciąż nie była rozwiązania, a chwilową słabością rywali zainteresowali się Wodni, którzy coraz częściej zapuszczali się na ich wody. Również niektóre z plemion podległych zaczęły manifestować swą niezależność. Kamienni, widząc zachłanność swoich seniorów, postanowili zacząć się od nich powoli odcinać. Tylko wśród Powietrznych nie było w tej chwili żadnych niepokojów.
Żelaźni zorganizowali rozmowy wczesną wiosną. Śnieg odszedł już w nieznane, ale przyroda dopiero budziła się do życia. Czarna Twierdza witała zbierające się delegacje, wręczając im wykonane w żelazie podobizny plemiennych smoków. Sami jeszcze nie wiedzieli, jak ważne te stworzenia okażą się dla nadchodzących wydarzeń.

Co teraz?
- opiszcie swoją podróż, mapę rzucę wam jutro, ale już teraz powiem, ile mniej więcej w dniach to odległości - Światło ma najbliżej, bo niecały dzień, Burza - około dwóch dni, Lód - jeden dzień, Dźwięk - dwa i pół dnia. Generalnie bardziej chodzi mi o to, żebyście powoli wprowadzili swoje postaci, przypomnieli je sobie. + jak najbardziej liczę na waszą inwencję w kwestii tego, co wasze plemię chce ugrać podczas rozmów (surowce, małżeństwa, jakieś historyczne sprawy i inne). Oczywiście - nie musicie. Możecie też po prostu pytać wodza lub drugiego emisariusza o aktualne wydarzenia polityczne i tak dalej. Płynięcie z niewielką obstawą, z nimi też możecie pogawędzić. Jeśli macie jeszcze pytania, to serdecznie zapraszam Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://caneuon.forumpolish.com
 
Sesja I - Wielka Rada
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Pieśni :: Pieśń Północnych Wysp-
Skocz do: